sunnuntai 24. helmikuuta 2013

WHEN IT GETS UNCOMFORTABLE, THOSE ARE THE ONES THAT REALLY COUNT

2013-02-18-479-tile IMG_9148 2013-02-22-497-tile   IMG_9105 IMG_9135-tile

Moikkamoi! Tää postaus on tosi sekava ja nää kuvat ei sovi yhtään yhteen, mut ihan sama, halusin kuitenkin nää kuvat
tänne lätkästä. Tosiaan tänään on hiihtoloman vika päivä, harmittaa kun tää viikko meni niin äkkiä, mua ei tippaakaan
kiinnostas koulu just nyt. Suurimman osan hiihtolomasta olin Kalajoella, mut torstaina pääsin vihdoin kotiin ja oon sen
jälkee ollu tosi paljon Sallankaa. Kolmannessa kuvassa näkyykin mitkä hirveet mätöt me vedettiin leffaa kattellessa,
oli kyl ihan järkyttävän hyvää! Tänää oon vaan ollu, lakkailin äsken noi leopardikynnet, siivoilin huonetta, pesin mun
converset ja oon nyt lähössä lenkille, ku ei sali oikeen maittanu tänää. Taidanki tästä nyt lähteä, joten pitäkääs oikeen
mukava sunnuntai! Heissan, puspus!

2 kommenttia:

  1. Oi nam! Super herkullisen näköstä toi ruoka :D kauan oot nyt treenaillu ja käytätkö jotain lisäravinteita yms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oli tosi namia! Oon treenannu nyt tammikuun alusta, käytän sellasta vihreetä heraproteiinijauhetta, se kasvattaa lihaksia ja polttaa rasvaa :)

      Poista