tiistai 21. elokuuta 2012

DAYDREAMING

IMG_7682
IMG_7612 – Kopio
IMG_7690
housut
IMG_7691
IMG_7688
IMG_7686
IMG_7649
IMG_7676
IMG_7646
IMG_7680
IMG_7715
IMG_7719
IMG_7718

Heippahei! En oo viikkoon nyt päivitelly blogia yhtään ku oon lähinnä keskittyny kouluun ja töihin viikolla ja viikonloppuna
lähinnä nukuin ja rentouduin. Viime viikolla kävin vähän shoppaamassa ku palkka tuli, mut en jaksanu kuvata ku noi upeet
vaalenpunaset/pinkit farkut, ton matan harmaan kynsilakan ja uuen eyelinerin. Toi eyeliner on maailman paras ja mun
vakkari! Eilen alko tuntuu siltä että oisin tulossa kipeeks ja tänää se sitte tapahtu. Aamu alko sillä et hain kahvia ja
energiajuomaa kaupast koska olin aamulla iha koomassa. Sit menin espanjan- ja enkuntunneille ja enne lounasta häippäsinki
sitte kotii lepäämää. Nukuin pari tuntii, söin vanukkaan, katoin leffoi ja näi. Äske nousin sängynpohjalta sen verran,
että kävin naapurissa sopimassa mun palkasta. Mä ulkoilutan heidän koiraa melkei joka päivä ja saan siitä omasta mielestä
ihan mukavan summan rahaa. Viime viikolla jouduin pitää koko viikon silmälaseja, koska mulla oli sarveiskalvossa joku
kuluma, jonka piti parantua, onneks nyt saan taas pitää piilareita, wohoo! Mut nyt jatkan sängyssä chillausta, mahtavaa
viikkoa kaikille teille! Puspus ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti