torstai 26. heinäkuuta 2012

MY TOP 7 FAVORITE BLOGS!

justscribbledaboutme

Ensimmäiseksi lemppariblogiksi valkkasin tän blogin. Ekaks pakko sanoa että kuvien laatu on tositosi hyvä, mikä pisti heti silmään.
Joka postauksessa on paljon tekstiä, mistä mä tykkään erityisesti, mut ei mitään ylimääräsiä pälätyksiä. Ylipäätänsä tykkäsin
kokonaisuudesta! Blogiin pääset tästä.

fashiondisorder

Seuraavaks blogi nimeltä Fashion Disorder. Ulkoasu on simppeli ja selkee, kuvat on tosi nätisti muokattuja ja hyvin kuvattuja.
Kuten nimiki sanoo blogi on muotipainotteinen, paljon inspiroivia asukuvia :) Blogiin pääset tästä.

suchabeautifullie

Tätä blogia oon seuraillu joskus aikasemmin, mutta oon sen jälkeen vaihtanu käyttäjää, joten tän blogin oon unohtanu kokonaan.
Olin kuitenki ilosesti yllättyny ku huomasin että tää näyttää tutulta. Päädyin siis taas seuraamaan tätä, koska
tässä on kaikki ainekset hyvään blogiin! Blogiin pääset tästä.

mistygrey

Tää blogi erottu muiden joukosta siinä mielessä, että teksti on tosi erilaista. Joka postauksessa on ikään ku pieni tarina,
mikä on mun mielestä tosi hyvin keksitty. Lisäks tän blogin kirjottaja omaa tosi hyvät kirjottajan taidot. Kuvat on kauniita ja
samoin kirjoittaja itse! Blogiin pääset tästä.

fewminutesfashionplay

Seuraavaks on ihan mahtava blogi, joka ansaitsis mun mielestä paljon enemmän lukijoita, mitä hänellä täl hetkellä on.
Bloggaajalla on mieletön tyylitaju ja asukuvia on ihanan paljon. Jäin heti koukkuun tähän blogiin! Blogiin pääset tästä.

ootkoonnellinen

Sitten olis tällänen blogi kun ootko onnellinen? Ihastuin heti tähän, koska ulkoasu on yksinkertanen, kuvat hyvän näkösiä
ja kokosia, sekä tekstiä on just sopivasti. Lisäks tykkäsin ite siitä, että noita iPhone kuvia on reippaasti.
En tiiä mikä niissä mua viehättää mut oon tykästyny niihin varmaan siks etten ite omista kyseistä kännykkää! Blogiin
pääset tästä.

inthenightsky

Ja viimeseks vaan ei vähäsimmäks Julian blogi. Blogissa on mielenkiintosia kuvia ja hyvin tekstiä. Kaiken puolin kivan
olonen blogi! Blogiin pääset tästä.

Toivottavasti tykkäsitte näistä blogeista, mä ainaski nimittäin tykkäsin! Kommentteja tuli hurja määrä ja niistä
oli todella vaikeeta valita ne kivoimmat blogit. Valitsin nää blogit aika samoin perustein, eli hyvän kokoset
kuvat, sopivasti tekstiä ja ulkoasu johon oli käytetty aikaa. Vaikka en kaikkia blogeja tähän pystynytkään valita, liityin lukijaks
niihin blogeihin joista pidin. Kiitos!

11 kommenttia:

  1. voi, kiitos hurjan paljon! oot ihana. ♥

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos superpaljon!! :-) ihanasti kirjotettu!

    VastaaPoista
  3. aloin äsken kattelemaan bloggerin tilastoja ja huomasin, että sun blogin kautta on tullu paljon lukijoita mun blogiin ja sit huomasin tän postauksen. eli kiitos hirmuisesti, vaikka oonkin hieman myöhässä :--)

    VastaaPoista