tiistai 24. heinäkuuta 2012

MY BLOG'S FIRST BIRTHDAY

uglymetimeshunderd

Jee! Tajusin eilen että oon pitäny mun blogia täsmälleen vuoden! Eli tänään 24.7 tasan vuosi sitten ilmesty mun eka postaus
ja sit niitä onkin satunnaisesti tänne ripotellu tän vuoden aikana. Tein tollasen kollaasin miljoonasta mun kuvasta
ja siitä näkee aika hyvin miten oon muuttunu kuluneen vuoden aikana. Siellä on osa vähän vanhempia kuvia ja osa sitten vähä uuempii.
Bloggailu on sellanen juttu mitä haluun jatkaa, sellane juttu mikä tuntuu tosi omalta. Ja joka kerta ku mulle tulee kommentti nii
se oikeesti piristää päivää, kuulostaa vähä tyhmältä mut mä ainaki aina odotan et pääsen kattomaan montako kommenttia on tullu.
Mutta, mulla on enemmän ku 130 rekisteröityä lukijaa yhteensä Bloggerin, Bloglovinin ja Blogilistan kautta, joten
isoisoiso kiitos kaikille jotka jaksaa lukee mun blogia, kommentoida ja arvostaa mun työtä!! Puspus ♥

PS: MUISTAKAAS VIELÄ TÄN PÄIVÄN AJAN LINKITTÄÄ NIITÄ BLOGEJANNE TÄNNE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti