sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

DON'T WAIT LUCK TO HAPPEN, CREATE YOUR OWN

Play > Ricki Lee - Can't touch it
IMG_7542
IMG_7535
IMG_7556
IMG_7552
IMG_7534
IMG_7558
IMG_7546

Moikkamoi! Tää on nyt varmaan maailman turhin postaus, mutta räpsinpähän nyt jotain kuvia, kun teki mieli päivittää blogia. Tosiaan, noi Pitbullin keikkaliput tuli, oon taivaassa, en malta oottaa et pääsen tonne, jee! Oon ollu torstaista lähtien kipee, joten en oo ollu monee päivää koulussa, enkä kyllä mee huomennakaan. Vähänkö pyllystä et oon vappuna kipee, tarkotus olis mennä tyttöjen kans huomenna ulos, mut saa nyt kattoa millanen olo mulla on. Olin kuiteki lauantaina urheesti jakamassa lehtiä, onneks sää oli ihana ja siellä oli lähemmäs 20 astetta lämmintä, kesä tulee! Muuten oon vaan läskeilly, kattonu leffoja ja sitä rataa. Ostin perjantaina ton täydellise pitsipaidan, joka oli Gina Tricotissa 50% alennuksessa, ihana ostos! Muuttelin vähän tätä ulkoasua kivemmaksi, mitäs tykkäätte? Tsekatkaa myös alempi postaus, missä on tosi kivoja blogeja! Nyt hyvää vappua ja puspus ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti