tiistai 14. helmikuuta 2012

DEPRESSING FOREVER ALONE -DAY FOR EVERYONE

Play > Mike Candys & Evelyn ft. Patrick Miller - One Night In Ibiza
IMG_4262
IMG_4228
IMG_4176
IMG_4215
IMG_4111
IMG_4178
IMG_4105
IMG_4312
IMG_4112
IMG_4202
IMG_4159
IMG_4207

Moikkamoi! Hyvää ystävänpäivää vielä maailman ihanimmille lukijoille, vaikka oottekin tota varmaan jo ihan tarpeeks kuullu joka suunnasta, tai ainakin mä oon. Tänää ei tapahtunu mitään erikoista, siks noi kaikki randomit kuvat. Eile kävin ekaa kertaa shapetunnilla ja oli tosi kivaa, haettiin Itiksestä myös mun hävinny bussikortti, jonka joku oli sinne takasin vieny. Ostin Ginasta ihan sikakivan paidan, esittelen sen huomenna, missä ne muutkin ostokset sit samalla. Huomenna on aamul opettajankokous koulussa, minkä takii meen vast kymppiin kouluun, jes saan nukkuu! Muttajuu eipä mulla oikeen mitään järkevää asiaa teille ollu. Joten öitä ja puspus nähdään huomenna ♥

7 kommenttia:

  1. Hyvää ystävänpäivää sullekin, näin myöhässä :)!

    VastaaPoista
  2. Ansku: Kiitoskiitos, oot ihana ku jaksat aina kommentoida!

    VastaaPoista
  3. kiva postaus! :) kaunis olet tossa kuvassa! <3 karkkiii :pp

    VastaaPoista
  4. Dana: Kiitti! :)

    Aurora: Äläpä! Oon ihan koukus siihe :s

    VastaaPoista
  5. ootkos pääsemässä miehiin ku tommosen treenauksen oot alottanu?

    VastaaPoista
  6. Ano: Ai mitennii pääsemäs ;) Siis mähän oon jo D44, lol....

    VastaaPoista