torstai 27. lokakuuta 2011

MY BODY'S SAYING LETS GO, BUT MY HEART IS SAYING NO


Christina Aguilera - Genie In A Bottle
IMG_8237
IMG_8187
IMG_8212
IMG_8243
IMG_8180
IMG_8259
IMG_8218

Moikkaa! Tulin tekemää tälläsen pikapäivityksen näistä kameraan kertyineistä kuvista, joiden kaikkien tarkennukset on kyl ihan persiillään, mut toivotaan et se ei hirveesti häiritse. Saan jouluna sit sen uuden objektiivin nii ei tarvi enää näist manuaalitarkennuksist kärsii. Nii, siis koko tän viikon oon ollu tetissä Yellow Filmillä ja voin sanoo et on kyl aika paras tet paikka :) Love it! Oon saanu mm. ylimääräsen lounassetelin, leffalipun ja pääsin yhtee sellaseen sarjaan mukaa ku olin siel kuvauksis, oon happyyy. Sit tänää olin veljen esiintymistä kattomas Töölössä, tiistaina käytiin Danan kans leffassa kattomassa toi "Siepattu" ja se oli niin sairaan hyvä et ei mitää rajaa, suosittelen kaikille! Mutta nyt pikasuihku ja sit nukkumaan! Puspus <3

1 kommentti: