torstai 6. lokakuuta 2011

HE'S GOT MY NAME TATTOOED ON HIS ARM, HIS LUCKY CHARM


Britney Spears - Criminal
IMG_7600
IMG_7777
IMG_7609
IMG_7690
IMG_7680
IMG_7674
IMG_7626
IMG_7727
IMG_7654
IMG_7743
IMG_7685
IMG_7682
IMG_7643
IMG_7784

Heippa! Mulla on ollu tässä nyt "vähän" taukoa, mut mulla on kyllä tähän ihan pätevät syytkin! Ekaks, se että mun objektiivi hajos n. viikko sitten niin, että mä joudun käyttämään jatkuvasti manuaalitarkennusta, mikä ei hirveesti innosta kuvaamaan ja osa kuvista onki ihan sumusia sen takia, etten todellakaan oo tottunu käyttämään tota manuaalia. Sit toinen syy on se et meillä on ollu tällä viikolla kaks koetta, joihin mun on pitäny ahkerasti lukea. Eli jos musta ei aina välillä kuulu, en oo kuollu vaan luen kokeisiin :---) Saatii myös lisäks se uus telkkari vihdoin ja se on aikas jees. Viime viikonloppuna käytiin kattomassa Sannan, Sissin, Hennan, Danan, Reettan ja Suvin kanssa toi "Vain seksiä", joka oli kyl iha super ihana! :--D Vuokrattii myös Danan kans noi "Burlesque" ja "Black Swan", jotka oon molemmat kyl käyny joskus leffas kattomas, mut noi on vaa nii vitun hyviä et niitä jaksaa kattoa vaik miljoona kertaa ♥ Danan pikkusisarukset oli meillä lauantaina käymässä ja pääsin kihartamaan niiden hiuksia ja lakkaamaan kynsiä ja oltii niitten kans myös pihalla hetki :----) Mut nyt meen suihkuu, toivottavasti joku jakso lukee tän kilometritekstin!!!! Byee!

3 kommenttia:

  1. Kivakiva postaus :)) Kaunis olet molemissa kuvissa <3 niih, en keksi mitää muuta sanottavaa :D

    VastaaPoista
  2. badabada uuuu telkkariii;) mut joo hei ihanat hiukset sulla ja danan siskolla :D muahha kiva postaus hei! :D

    VastaaPoista
  3. Dana: Dankee :DD

    Salla: Uuuh ;D Kiitooooos :))

    VastaaPoista